Bikini-dax!

Då var det dax igen.
Ny bikini inför sommaren.

Detta året ska jag faktiskt köpa en helt ny, för en gångs skull!
Ska ju utomlands i maj, så det hade varit skönt att ha något nytt på sig.
Den bikinin jag har nu har jag haft i många år!
Dock har jag bytat ut trosorna varje år, men överdelen har jag behållt.
Men trivs man i den så varför inte?



Tittade lite hastigt på Nelly.se och hittade några snygga bikinis som jag föll för.


     


Jag gillar modeller utan axelband. Tycker det ser så rent ut!
Dock skulle jag nog inte valt att ha en helt vit bikini.
Inte bara för att den blir genomskinlig när det blir blöt, men att jag är så förbannat blek blev själv!
Så ju dö dumt ut!
Sen att jag har lite grej för djurmönster, typ zebra eller leopard.
Det behöver inte se dumt ut!
Sen den sista är bara så himla originel!
Gillar den lilla kjolen. Supersöt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0