Drömmarnas land!

För mig som är en sådan gottegris är detta himmelriket!
Såg på Oprah för någon dag sedan och så prata hon med Ralph Laurens dotter Dylan Lauren.
Istället för att gå i samma fotspår som sin far och resten av familjen har hon valt något ännu sötare!
Dylan startade en godisaffär.
Sen sådan godisaffär som man drömde om som liten.
I alla dess färger och former!
(Massa tillsatsämnen och färgämnen...jaja...)

Hon, liksom jag, upptäckte hur underbart godis kunde vara efter hon sett Willy Wonka.
Att bli inspirerad av kolaträd, lollipop-blommor och en flod av renaste choklad är väl inget ovanligt?!

Detta är något som jag hade kunnat tänka mig jobba med!
Inte bara för godisets skull utan för alla färger och former.
Och kanske för att man aldrig blir vuxen?

Man har haft för många förebilder som inte vill bli stora!
Willy Wonka, Peter Pan och Lilla sjöjungfrun bland annat.



Men ta er en titt in om Dylans Candybar och njut!

http://www.dylanscandybar.com/


image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0