En promenad i skogen.

Allt börja med en lång promenad i skogen med Simon.
Vi hade tagit med oss varmt choklad så vi var beredda på att vandra länge.
Det var härligt väder fast det var aningens kallt om fingrarna.
När snön började falla så smått begav vi oss till bilen i rättan tid!
För när vi kom hem till mig, snöa det full storm!
Så där satt vi och åt fruktsallad och titta på snön.

Hade även kameran med mig ut i skogen, och fick några bra bilder!

image113

image114

image115

Så frågade jag Philip vad han tyckte om bilderna.
Hans svar var:
"Du har tagit bättre..."

Det känns ju en aningen nedvärderande... (!)
Så därför frågade jag igen:
"Tyckte du inte om dom då?"
"Jo, men man är så bortskämd med att du tar så himla bra bilder annars, så dessa ser ju mediokra ut!"
Helt plötsligt var han förlåten och hur underbar som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0