Homeparty?

Jag har tänkt mycket på det.
Vad roligt det skulle var att göra homepartys!

 Dock skulle jag inte försökt sälja mitt smink eller det märke jag använder utan mer min kunskap.
Att ha sminkkurser där man får veta alla tips och trix.
Man kan få en utvärdering av sin hy och vilka färger man passar i.
Jag hade tyckt det skulle vara så superkul!

Jag har fått många förfrågningar angående detta och jag har tänkt en hel del på det.
Men vad skulle kunna gå fel?

Det roligaste är ju att det riktar sig både till tjejer och killar!
Smink kan användas till så mycket!






Det är bara att kasta sig ut genom dörren!
Och ta dem med charm!




Sugna på homeparty?
Hör av er!



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0