Jobb och Redhead again!

I måndags fick jag det glada beskedet att jag fick den tjänst som jag sökt och provjobbat för!
Detta är underbart!
Fastän det bara är en timanställning så har jag många bra fördelar.
En grym timlön (vilket är ganska viktigt för en timanställd!)
Och jag jobbar tillsammans med en annan tjej som jag verkigen trivs med!
Och jobbet i sig är något jag klarar av och tycker är ganska roligt.
Så vad finns det att se negativt?!

Så jag firade lite i förväg genom att unna mig att lägga pengar på ny hårfärg!
Jag hade en gräslig utväxt och det störde mig varje gång jag titta mig i spegeln...
Men nu är jag rödhårig igen!
Efter många om och men i butiken och åsikter från nära och kära.
Det var cirka 50% som tyckte att jag skulle återgå till mig original hårfärg, vilket är blond.
Men 50% sa att jag skulle behålla det röda. (Som jag har haft nu i ca.1 år och trivs skitbra i!)
Så det blev rött!

Jag har inte så färgglada kläder så jag kände att jag behövde något som kunde väga upp.
Blond hade blivit sååå tråkigt!
Jag hade ju sett ut som alla andra tjejer som man möter på stan!
Nej Nej... Rött ska det vara!
Dock blev jag lite chockad när jag plockade av handduken... OJ va rött det blev!
Det var inte nådigt rött heller...
Jag hittade även lite roliga färgskillander i håret om jag inte hade planerat på...
Det finns både blonda och lite röd/lila slingor i håret!
Väldigt cool effekt faktiskt! Dock är det ju inget som syns väldigt mycket, men det gör det lite roligare.
I LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0