Mina kära små katter...

Dom som känner mig vet att jag är en riktigt kattmänniska.
Även om jag kan tycka hundar är söta på alla sätt och vis, så är alltid katten överlägsen.
Hon gör precis som hon vill när hon vill. Envisa och starka.
Katter har charm och en personlighet i jämnförelse med hundar som är formade efter människan, hur hon vill att hunden ska vara!
Katter är så mycket mer praktiska när det kommer till att se efter dem.
Hundar måste man ut och gå med och ge uppmärksamhet hela tiden.
Katten släpper man bara ut och den fixar allt själv... Sen kommer den till en när den vill ha uppmärksamhet!
Enkelt!
Hitta denna videon, och den fick mig att både skratta och tänka.
Men mest älska mina katter så mycket mer!
Kommer helt klart sakna dem när jag flyttar... Får väl skaffa mig en egen liten kise förståss!




Man kan ju inte mer än att le och tycka om dem ändå!
Vad dom än gör så älskar jag alltid dem!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0