Top Model + Fråga Olle = Super kväll!

Många frågar mig varför jag ens tittar på Top Model.
"Det är ju så löjligt!"
Men det finns mer att se än alla jävla bitch-intriger i det där huset!
Man hatar alla modeller, punkt slut.
Alla är idioter eller bitchies, ingen går att rädda!

Men det jag tittar på är ju fotograferingarna!
Det ger mig inspiration både för foto och smink.
Hur man kan göra något galet men det blir ascoolt på bild. Det finns massor av idéer att hämta!
Så va inte så negativa när det kommer till Top Model, men får se lite längre...

Sen efter är det ju Fråga Olle!
Igår var det helt lysande med Ralf Gyllenhammar! (+Den lilla blonda dockan från TV)
Han är ju ett jävla original!
Man kan ju inget annat än att älska honom!

image102


Allt detta på samma kväll i soffan hos Simon och massa glass!
mmm... Love onsdagar!


 


Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag har precis samma anledning till varför jag kolla på Top model :). Är du model, makeup-artist, fotograf eller stylist?

2008-03-13 @ 12:47:42
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se
Postat av: Elin

Samma här, kollar bara på fotograferingarna dessutom, sen brukar jag flippa till en annan kanal faktiskt.

2008-03-13 @ 12:50:31
URL: http://mmiixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0