3 days to go!

Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag sitter på flyget mot värmen!
Det ska så klart bli helt underbart, men jag har sådan resfeber...

Jag brukar få det när jag ska åka någonstans.
Och ännu värre när jag inte har varit där innan.
Är det ett återbesök så har man lite mer information i ryggen.
Men denna gången är det en sådan resa... Aldrig varit i landet innan.
Vet inte alls hur det "funkar" och hur stället ser ut.
Härligt att komma bort men jag är för trygg för att bara åka bara så där.
Fast det måate ju vara första gången någon gång... right?

Jag har ju packat nästan allt mer eller mindre.
Och jag har fyllt resväskan till häflten... Vilket får mig att tänka:
"- Vad gick fel här?"

Är det inte "meningen" att en tjej ska fylla sin resväska till brädden?!
Helst sin pojkväns också?

Sen har jag lite ångest för mitt smink.
Jag vill ju ha med mig så mycket som möjligt av skuggorna och läppstiften.
Men jag tror inte att något kommer vara helt när jag väl kommer fram...!
Och vilken hjärtekross det skulle vara om min resväska försvann?!
Men allt mitt smink?!
Vad är bästa lösningen på detta problemet?

Positiva tankar är väl vad som gäller...


Kommentarer
Postat av: inthemake

Hoppas du får en kanonsemester, själv drar man om 2 veckor ;)

2008-05-15 @ 18:20:02
URL: http://inthemake.blogg.se
Postat av: rocketqueen

Åh, så kul med resande!! Sminket i handbagaget, får man ha det?

2008-05-21 @ 20:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0