En jobbande lördag och nattens drömmar.

Idag har jag varit i Malmö på filminspelningen av Nasty Old People.
Det har dragit igång igen efter en liten dvala under första halvan av våren.
Det känns härligt att få komma tillbaka till teamet.
Dom är så underbara!
Har verkligen saknat dem.

Fick mig ett gäng kramar när jag dök upp kl.8 i morse. Kunde inte börja dagen på bättre sätt.
Men ett litet problem uppstod... 2st statister dök inte upp på set.
Det är ingen större höjdare...
Så det var att hitta en snabb lösning på problemet!
Vilket innebar att jag och scenograf/ljudkillens flickvän fick vara med!

Så nu måste ni gå och se filmen när den kommer på biografen för nu är jag med i den!
Vi spelade ju ingen större roll men det tog 4 timmar att spela in...
Det räcker för min skådespelarkarriär kan jag säga!
Det är inte min grej att göra samma sak 100ggr i 4 olika vinklar.
Jag är så nöjd med att vara makeupartist bara...

Kan ju berätta om nattens hemska dröm.
Det finns bara en person som jag refererar till "han".
Och "han" vet att det är honom jag pratar om...
Han dyker upp med jämna mellanrum och spökar i mina drömmar.
I natt var han där igen...
Denna gången var han arg på mig.
han ville inte prata med mig och det fanns inget jag kunde göra för att ändra på det.
Jag vaknar av hopplöshet och en sten över bröstet.
Det är alltid samma sak i drömmarna.
Att jag gör något "dumt" som jag inte kan ta tillbaka och han kommer inte förlåta mig.
Det är en mardröm med riktiga människor...
Alltid lika fruktansvärt.
Men visst saknar jag honom... Det är väl det drömmer egentligen betyder va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0