Inför resan.

Nu är det snart dax!
Bara 12 dagar kvar tills vi åker!
Jag har massa fjärilar i magen redan.

Men så kommer dom tråkiga sakerna man måste ha gjort innan man åker, tex. Växla pengar.
Och nu har vi kollat upp vart det ligger mer exakt, och det är på den turkiska sidan av Cypern vi ska vara.
Vilket, enligt Forex, för att vi borde ha båda valutorna med oss!
Alltså både euro och turkiska valörer.

Vad jobbigt det blev helt plötsligt!
Vem orkar bära omkring ett antal tusen kronor i två olika valörer på semester?
Inte jag...
Särskitl när det ska vara en Bad- /Avkoppling- /Shopping semester.
Det gör mig lite grinig om jag ska vara helt ärlig.

Annars tror jag att jag har fixat det mesta inför resan.
Skor av alla dess slag.
Det kan man inte ha för många med sig, enligt mig,
Fick köpa mig ett par shjorts, i med jag aldrig använder några. Det blir aldrig tillräckligt varmt i det här landet för shorts, och skulle det mot all förmodan blir, det använder jag hellre kjol.
Linnen har man fullknökat i garderoben som det är redan, så det är ju inget lager man behöver utöka precis.
Det enda är att jag egentligen behöver ett par nya solbrillor.
Men kan man inte vänta och köpa ett par där nere?
Stilen på billor här hemma passar inte mig alls!
"Fluglooken" är inget för mig.
En tjockare tröja och jeans får jag väl ha... Kyckling som jag är!



Jaa... det kommer nog lösa sig med den där packlistan.
Annars får jag väl kompletera med Philips garderob!



image203

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Har du blivit flyttad till nya plattformen? Isf, vad tycker du?
Jag har inte blivit flyttad ännu, men det verkar som att "alla andra" har blivit det.

2008-05-07 @ 11:14:41
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0