Jag tar igen mitt liv...

... som jag missat under semestern här hemma.
Det är ju massor som hänt sen jag reste. Och jag var ju bara borta en vecka!
Hur hinner ni med allt?!

En kusin som gift sig i hemlighet i USA.
En annan kusin som har krupit fram ur sitt hål och dupmat sin kille och blivit tillsammans med ett gammalt ex.
En granne som förlovat sig. (Visste inte ens om att hon hade pojkvän!)
En vän som blivit av med jobbet.
En annan vän har skaffat katt.(!)

Hur hanns allt detta med?!
Och detta är bara en liten del...

Så nu uppdaterar jag mig genom att läsa Ystads Allehanda flitigt och försöker få kontakt med så många vänner som möjligt.
Får ju kolla så dom lever i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0