Lysande turkos!

Det är sommrigt och glatt, och rysligt snyggt!
Jag är så kär i mina nya skugga - som är turkos, fast mer kristallblå.

Alltid lika lätt att förklara en färg!
Men jag hoppas ni fårstår ungefär vad jag menar i alla fall.
Färgen på havet i vid en strand på Tahiti.
Så vackert!

Skuggan jag köpte var med glitter, vilket jag inte tyckte gjorde något för att få lite mer effekt på ögat.
Det gör den mer levande.
Annars är jag inte så glad för glittrande skuggor.
Jag kör oftast matta men detta är ett stort undantag.



Jag håller tummarna att detta kommer vara den färgen som håller hela sommaren!
Jag vill aldrig tröttna!

   

Dock hoppas jag på att jag vågar vräka på mer nästa gång.
Detta är bara ett litet smakprov för nu.



Någon som använder dessa färger på ett mer storslaget vis är ju så klart Rocketqueen!
Titta här!



image230

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0