Saker att snubbla över...

Några repliker som jag snubblat över de senaste dagarna som jag vill dela med mig.
De fick mig att tänka en extra gång av någon anledning...



"I know I'm not pretty and I'm not cool, I'm fat and ugly but proud, so fuck you!"
- Slipknot, "I am hated"



"Denna bilen är ungefär lika spännande som att hitta en atombomb i byxorna!"
- Ur ett motormagasin.



Jag återkommer med fler spännande och lite annorlunda texter igen...
Det får mig att fundera en stund. Hoppas ni också gör det.




Som Janne brukar säga:
- Skit i det nu!
(Dock med en dialekt osm inte går att beskriva)

Kommentarer
Postat av: Olli

Ha en super bra kväll & en fortsatt trevlig helg!

2008-05-03 @ 20:56:20
URL: http://www.oliviaandreea.blogg.se
Postat av: Natalie

Härligt att höra att den är bra :)
*pustar ut*
Men rosa e väl fint ;)

2008-05-04 @ 17:24:26
URL: http://nataliesalazar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0