Snart snart snart....

Det är ju konstigt att vi har vetat att vi ska åka i 4 månader men nu, 12 timmar innan, finns det massor kvar att fixa med!
Jag har öppnat och stängt min resväska 100ggr vid detta laget.
Kollat så jag inte glömt något... Kollat så inte Philip har glömt något!
Sen har jag fått hjälpa lillasyster att packa, för hon har ju noll koll på hur man packar smart!
Inte trycka ner allt som en liten knöl i resväskan... Det hjälper inte!

Jag har till och med fått färgat håret idag!
Och jag har fortfarande inte läst månadens ELLE för jag ville spara den till flyget.
Kommer behöva underhållning under dom 4 timmarna vi kommer spendera i luften.
Har jag berättat att jag är rädd för att flyga också?
Jag har verkligen alla nerverna utanpå kroppen...
Förhoppningsvis kommer jag inte tuppa av innan jag kommer fram!

Men nu är det 4½ timme tills vi ska packa in oss i blen och bege oss till Kastrup.
Hoppas ni har det underbart här hemma medans jag dricker drinkar på stranden i Aiya Napa!
Troligen kommer jag inte uppsöka något internetcafé där nere för att berätta hur jag har det, så ni får tålmodigt vänta tills jag kommit hem.
Då ska jag så klart dela med mig lite av några fina bilder... Inga valrossbilder från stranden dock!
Har faktiskt lite självkritik.

Ajöss mina vänner!
See ya om en vecka!
Solbrun och utvilad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0