Stackars små benen...

Puh.. va trött jag är!
Jobbar som en gnu idag!
Jävlar i det... Här går det undan!

Det var städjobbet idag som gällde.
Och vi har hunnit med att städa 3st hus på ca. 300kvm/huset!
Jag och stackars Marie-Louise.
Mina fingrar är som russin...
Och jag har en väldigt öm underarm på höger sida...
Inte konstigt efter allt putsande och gnuggande.
Jag kommer ju se superkul ut om detta ska fortsätta!
Men mega-underarm på ena sidan och en liten vek en på andra.
Ser ju helt snett ut!
Förhoppningsvis jämnar det väl ut sig...

Hade så gärna velat ligga och glassa på stranden idag!
Det har verkligen varit väder till det ... Varmt och härligt.
Och för en gångs skull så har det inte blåst mycket!
Kors i taket i lilla Ystad!
Det blåser ju året om annars... Men ibland ska man ha tur!

Håller på med dom sista förberedelserna inför festen imorgon.
Var och handla igår... Och jag får nog åka och kompletera idag.
Missa några viktiga saker... typ som grillkol!
Kan vara bra att ha på en grillfest, typ!
Jag blir så vimsig när jag har Philip springande runt benen på mig.
Så ska man sysselsätta honom, så glömmer jag hälften.
Jaja... Det är ju inte hela världen.

Hoppas nu allt går bra imorgon!
Det ska bli en mysig fest med de närmaste runt en grill.
Länge sen man samlade alla på samma ställe...
(Och ja... vi ska använda den rosa grillen!)

image215
Copyright: Therese Ekstedt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0