Nyheter i sminklådan!

Jag var ute på en liten sväng och kunde på långa vägar skåda realådan med smink.
Man måste ju ta sig en titt!
Jag hittade en 4-delad skugga från Viva La Diva i underbara gröna nyanser, för en spottsstyver.
Så den fick följa med mig hem.
Jag har aldrig provat Viva la Divas smink, bara deras underbara lack, så då måste ju också sminket vara bra.
Men besvikelsen var otroligt stor!
Det fanns inga som helst pigment i skuggorna och jag fick inte alls som nyanser som lovades.
Jag försökte lång om länge med att fylla i skuggan ett stort antal gånger. Jag provade även att blanda skuggorna med vandra, men dom verkade mest stöta ifrån varandra, som två motpoler!
Resultatet blev ett grönt halvglittrande skimmer som inte täckte för 5 öre.
Glittret var flera mil bort efter bara några minuter på locket, men den gröna nyansen är i alla fall kvar.

  


 

Som ni ser är det helt ojämnt fördelat på locket. Och inte ett spår av glitter!
Besviken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

billigt smink är ofta bajs.

2008-11-21 @ 18:04:53
URL: http://vision400.blogg.se/
Postat av: RM

Aw, riktigt tråkigt att det inte funkade. :)

2008-11-29 @ 23:35:48
URL: http://recenseramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0