Nytt från favoritfotografen!

Jag har inte vågat lägga ut de senaste fotona från min favoritfotograf Lithiumpicnic, från Deviantart.com.
Han brukar ha många vackra flickor med på sina bilder, men ibland är et lite väl vulgärt och porrigt för att visas här, känner jag. Men nu har han kommit men en bild som jag vekligen gillar!
De gammeldags underkläderna som blir porriga på en sådan snygg tjej.
Men om man kollar alla vinklarna i fotot, så är där hur många som helst!
Det är inte vilken fotograf som helst som klarar av att ha så många vinklar i samma foto.
Fotot blir verkligen speciellt för det finns så många smådetaljer...
Ta en stund och studera det, vet jag!

Mosh Sock Garters by Lithiumpicnic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0