Ilsken...

... på Bredbandbolaget!
Det ska vara så lätt att skaffa sig internet, men som sagt innan, det är lättare att boka hjärnkirurgi än att få bredband i min lägenhet! Jag blir så trött...
Fick alla grejer hemskickade fortare än vad jag trodde, (vilket är ett gott tecken!) sen kom det hem en kille som klippte i några sladdar och sa "Nu ska du kunna installera det och allt ska funka."
Fan heller det gjorde!
Ringde upp till Bredbandbolaget och bad dom kolla via sin dator. Dom kunde inte hitta oss att vi ens var uppkopplade mot deras nät.
Nähä... Så dom skickade den stackars el-killen en gång till. Denna gången skulle det funka.
Nix... Inte ett skit fungerade!
Ringde till Bredbandbolaget igen... (Nu måttligt irriterad!)
Nu var det fel på modemet... Vi måste köra till Malmö (alltså 6mil!) för att hämta ett nytt!
Jag kan inte förstå mig på hur dom tänker!
Om jag betalar dyra pengar för deras produkter, så ska dom väl fungera!
Och om dom nu, mot all förmodan, inte skulle fingera, då får man ju visa lite servicekänsla!

Jag hoppas, för deras eget bästa, att skiten fungerar efter helgen annars vet jag inte vad jag tar mig till!
Nu kommer jag inte vara snäll och förstående längre.
Man måste ju kunna få kräva lite!?
Eller hur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0