Nu är vi på utgång!

Idag fick jag nyckeln i min hand till vår nya lägenhet.
Så spännande så jag nästan spricker!
Jag har varit begraven i en vecka med flyttlådor, så det ska bli skönt att få komma iväg.
Igår körde vi en liiiiten sväng inom Ikea.
Bäddat för rensning på sparkontot!
Vi gjorde riktigt fina fynd och kom hem med exakt det vi behövde och inte ett dugg mer!
Fast hade jag fått bestämma hade jag nog maxat kontot... Men med Philip bestämda röst i nacken så fick jag nöja mig med det mest nödvändiga. För denna gången...!

Detta är ett helttidsjobb för mig just nu!
Philip jobbar hela dagarna och överlåter att packande till mig.
Springa upp och ner från vinden och lägga allt i papper, ner i en låda.
Allt i en evighets repris!
Det är förståss inte mycket kvar nu... Bara sängen, datorn och en byrå som ska makas på.
Så skönt det ska bli!
Fredag kväll ska vi börja och sen hela lördagen ska ägnas åt att flytta på allt.

Köpte två flaskor vin igår när jag var på stan.
Jag såg mig själv på lördags kvällen sittandes på en flyttlåda men ett enda uppackat vinglas i handen och fira flytten.
Det känns som en dröm just nu!

Kommentarer
Postat av: inthemake

Lovely...åhh va spännande...själv har jag flytt att se fram emot på lördag, dock inte min egen. Syrran flyttar denna helgen & mamma flyttar nästa OH JOY va kul hahahaha

2008-10-01 @ 19:21:32
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: carolina

va gött!



grattis!! :)



hoppas det går fortare för er att få klart i lägenheten än det tog för oss...

vi håller fortf på... ;)

lycka till o grattis! puss

2008-10-02 @ 23:28:31
URL: http://vision400.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0