Saker och ting faller på plats!

Nu i veckan kommer vår soffa (som vi beställde för lite mer än en månad sen!) och jag håller tummarna att saker och ting ska börja falla på plats.
Just nu sover i vardagsrummet för att slippa sitta på golvet och se på TV.
Ni vet, dagens i-landsproblem... Den nya TVn kan ju inte stå där utan att få tittas på ju!

Jag har även börjat spika upp lite tavlor och annat krimskrams.
Tittade på gardiner idag. Det kommer nog kännas lite orientaliskt i sovrummet.
Typ latte/brunt men inslag av guld men tjusiga guldiga snuddar!
Det kommer bli så fint så fint!

Ingen träning för den här tösen idag....
Vaknade i morse och kunde inte andas!
Inte på ett sånt dramtatiskt sätt utan mer att höstförkylningen hade slått till.
Och en hel del måste jag säga...
Tog mig bara 2 timmar att komma ur sängen...!

På fredag blir det kalas!
Det är faktiskt min födelsedag, om jag får skryta lite...
Hoppas någon kommer ihåg den bara. Philip skrämde mig rejällt igår när han trodde jag fyullde år på lördagen.
Det står inte rätt till i huvudet på den mannen. Har minne som en guldfisk.


Philip?


Kommentarer
Postat av: inthemake

Kul med ny soffa!

Åhh nejje, hoppas du mår bättre idag ;)

Åhh GRATTIS i förskott ;)

2008-10-14 @ 10:49:43
URL: http://inthemake.se
Postat av: Therese till Inthemake

Tack tack! :D

2008-10-17 @ 15:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0