Fjärilar i magen inför Marie Antoinette

Jag har blivit tillfrågad om att sminka för en musikvideoinspelning till helgen, och jag tackade så klart "Ja!" på direkten!
Jag tyckte att handlingen och utformningen av musikvideon lät så intressant och spännande, så jag ville inte missa den här chansen!
Inspirationen kommer vara från 1700-talets frankrike, lite Marie Antoinette. Med en vacker ljus lägenhet med vita kaniner springades omkring.
Dock kan jag så klart inte berätta allt för mycket, men visst låter det spännande?
I alla fall för mig som gör sminket och håret!
En stor chans att få lov att vara lite kreativ och göra något outside the box.

Ni får mer information och bilder från inspelningen efter den fullspeckade helgen!
Håll tummarna för mig!

Kirsten Dunst i filmen "Marie Antoinette" kommer vara min inspirationskälla.





Kommentarer
Postat av: inthemake

Ohh guud va kul & spännande, ser fram emot fortsättningen ;)

2008-09-25 @ 10:42:13
URL: http://inthemake.blogg.se/
Postat av: Linda

Men åhh så spännande, va skoj!!!!

2008-09-25 @ 18:34:52
URL: http://bettieli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0