Nu är det klappat och klart!

Jag har varit lite orolig för lägenheten ett tag.
Killen som har den just nu har inte hört av sig på evigheter och trodde det var något skumt på gång.
Ett tag trodde jag att vi aldrig skulle få den och deppade ihop totalt.
Jag har definitvt inte tålamod att ställa mig i alla bostadsköer en gång till.
Förra gången tog det 1½ år! Och lägenheten vi flyttar in i är inte ens från något företag!
Jag hade nog grävt ner mig i en håla någonstans om det inte hade gått egenom.

Men nu i tisdags kom dom glada beskeden!
Allt var fixat och vi skulle skriva kontrakt samma  kväll!

Det känns så underligt...
26 dagar kvar till flytt!
Helt obegripligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0