En underbar söndag!

Äntligen en ledig dag!
Så efterlängtad...

Sovmorgon tills solen sken rakt in genom sovrumsfönstret och bländade mig till att vakna.
Gick och handlade frukostbullar och juice och läste tidningen i säkert 1½ timme.
Klädde mig, fick med mig Charlie in i bilen och for i väg till Hammars backar.
Dom svenskar som aldrig har varit i södra Skåne och vandrat i Hammars backar får ALDRIG uttala dig om att Skåne är platt! Jag flåsade ganska duktigt innan vi kom upp till toppen.
Vi hittade oss en mysig liten håla i backen där det var helt vindtilla.
Jag vet inte om jag slumrade till i värmen, men när jag öppna ögonen var hunden borta... Suck...
Så springande på Hammars backar hittade jag änltigen den fördömda hunden och kunde bege mig ner från "berget" igen. Det är sånt här jag skulle sakna om jag flytta ifrån skånes kust.
Närheten till naturen och havet. Att kunna njuta av den vackra omgivningen som finna i min vardag.
Ändå blir jag lika mållös då jag står och tittar ut över havet. Så vackert det är!

Nu blir det fortsatt mys i solen...
Hoppas aldrig dagen tar slut!

Lite bilder från en eftermiddag när jag och Charlie var på stranden.

  


Kommentarer
Postat av: carolina

vilken fin bild på bid o charlie! =)

2009-04-27 @ 17:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0