Det börjar komma tillbaka...

Hej hej igen allesammans!
Äntligen har skrivandet kommit tillbaka och kliar lite smått i mina fingrar.
Så jag tänkte provstarta med lite inlägg och hoppas kunna leverera ett antal intressanta inlägg i veckan.

Det första hanldar om hur otroligt dömmande vi är som människor.
Hur vi dömmer folk efter sätt och utseende. Något som, vad jag kan tycka, ligger ganska naturligt i dom mänskliga generna. Dock något som vi kan försöka bättra lite på... För ibland skadar vi mer än vad vi tror.
Detta Youtube-klipp visar exakt hur dömmande männsikor kan vara, och ha fräckheten att kasta det i andra personers ansikte. Det är nog det som får min mage att vända sig egentligen. Hur folk har mage att i grupp kasta fördomar på den som står ensam. Och det som glädjer mig och ger mig gåshud i klippet är hur denna dam visar att hon kan!
Stora guldstjärnor till denna kvinna med så mycket mod!


http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY


(Tyvärr har man som tagit bort koden så jag kan inte visa den kllippet direkt här på bloggen, men lov att gå in och titta på klilppet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0