Fredagsfin!

Jag får det oftare och oftare numera. Att få lov att sminka och klä upp sig lite extra.
Det är ju så fruktansvärt roligt!

Det kan ju helt klart bero på dom ca. 10 grader mindre det är utomhus nu i jämnföelse med hela sommaren.
Är det så varmt så kommer det inte mycket smink i närheten av mitt huvud!
Jag har inte mycket ork kvar för något särskilt fakiskt... Knappt så jag jobbar ens...

Dock denna fredagen fanns det tid och massor av lust att sminka sig lite extra!
Philip och jag skulle ut och äta middag tillsammans och då blev det så här bra:






Kallt ljus:                              Varmt ljus:
    






Det var ju så klart hit vi skulle - Kåseberga.
En liten mysig fiskeby där jag jobbar.
Ett ställe som aldrig tröttnar på!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0