30's Beauty!

Jag hittade denna skönheten i min egen klass på Malmö Högskola.
Jag frågade direkt om hon ville blir fotograferad och sminkad av oss.
Vilken tur vi hade, för det ville hon!

Jag var rädd att denna fotograferingen skulle likna Fannys lite grann, men stilen blev faktiskt helt annorlunda. Denna är mer en tidig mörk 30tals skönhet som står framför kameran.
Twisten blir ändå med de väldigt roliga lösfransarna. Superfina är dom!
Röda läppar är allid klassiskt och funkar så vackert mot hennes lite bleka mjölkvita hy.

Bakgrunden har en egen liten historia denna gången men vi blev så väldigt nöjda med den.
Den är hur snygg som helst!
Ett magiskt skimmer liksom, helt klart något vi kommer använda fler gånger.
Billy's idé den där, så sug åt dig de fina orden nu!


Så stort tack till Maria att du ville ställa upp som modell en kväll!
Här är de vackra bilderna:











www.Therese-Ekstedt.com
www.BillyBuster.se


Kommentarer
Postat av: Maria

Dom är fina, men det är ovant att se sig själv så. Familjen och vänner tyckte iaf att det blev jättefint=) Jag är ju som sagt för självkritisk, men ni gjorde ett bra jobb.

2009-12-19 @ 00:37:05
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Hannah

Maria blev jättevacker! Vilket bra jobb ni gjorde :)

2009-12-20 @ 13:55:24
URL: http://www.eldawand.org/x

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0