Helt off topic...

Var tvungen att visa detta, bara för det är så vidrigt!
Mitt hjärta blöder för de här barnen och deras familjer.

I med jag lever just nu och kommer leva i många många år till i skolan- och barnens värld så ligger detta så nära hjärtat för mig. Att detta ens är möjligt förvånar och chockar mig på djupet!

Är det INGEN som reagerar?!
Är det INGEN som ser?!

Det är så fruktansvärt bisarrt att jag nästan inte tror på vad jag ser - Är detta verkligen på riktigt?
Finns det så grymma människor och som får jobba på allmänna platser med barn?
HUR? är min största fråga.... HUR?!


Jag varnar känsliga som har svårt att se barn fara illa ut...



Kommentarer
Postat av: Maria

Men fy vad hemskt! Hoppas verkligen att dominte har egna barn också!!!

2009-12-14 @ 11:55:11
URL: http://readingmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0