Hollywood Moviestar!

Ibland så är inte gener och DNA lika rättvis till alla syskon som man kanske hade velat...
För jag har ju en lillasyster som är så sjukt fotogenisk!
Henne kan man sminka hur som helst och hon bär ändå upp det. Och inte tala om det där långa röda håret...
Jaja, nu ska jag inte sitta här och vara bitter för det!
För Billy o jag har ju istället en fantastisk modell att använda oss av!

Till Fannys tema var det Hollywood Moviestar som blev utfallet.
Som vanligt hade jag något HELT ANNAT tänkt från början, men som vanligt utecklas idéen i processen och kan bli vad som helst. Inte för det någonsin blir särskilt dåligt kan man väl säga... (Ibland får man vara lite självgod.)



Detta blev i alla fall, efter många om och men, det snygga slutresultatet:







www.BillyBuster.se
www.Therese-Ekstedt.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0