Dagens sminkning!

Solen skiner och det glittrar på marken av all snö och is.
Ett riktigt vinterlandskap i Skåneland!
Det är härligt en stund men jag hoppas det försvinner snart och blir varmt och skönt!

Dagens sminkning blev i bruna nyanser med ett brun/lila skimmer på.
Det blev mycket mer dramatiskt än vad jag hade tänkt mig, men det är ju ingen fara i det!
Jag hittade ett skirt rosa läppstift men lite skimmer i, i någon låda så jag passade på att använda det också.
Min nya rouge från H&M, som fungerar förvånade bra, ligger på kinderna.

  


  
 

Kommentarer
Postat av: inthemake

Jättefint, lite kraftigare passar dig ;)

2009-02-18 @ 11:02:50
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0