... och så lite grönt.

Detta är en av mina vardagssminkningar.
Den funkar till allt!
Ganska skönt att ha en sådan i bakfickan om inspirationen sviker en på morgonen.
Och det gjorde den denna morgon...
Jag hade en gammal vän som jag inte träffat på evigheter, så jag lade extra tid på att diska undan i köket i stället för att stå framför spegeln.
Sen har jag ju en liten jycke som behöver springa en runda i parken också...
Så snabbt fick det gå!

På eftermiddagen skulle jag gå på bio med en annan vän.
Men när vi traskat ut till biografen i all snön fick vi reda på att filmen, Seven Pounds, som vi skulle se inte gick som vi blivit informerade om på hemsidan. Så det vara bara att vända i dörren och gå hem igen!
Vi hyrde en film och åt god mat och prata skit som vi är så duktiga på...
Så en lyckad kväll blev det ju!





  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0