Dagens sminkning!

Dagens sminkning ville jag ha ganska så ljus och lite vårig.
Kunde inget annat än le och känna värmen inom mig när jag tittade ut genom fönsret i morse och det var strålande solsken och inte ett moln på himlen. Precis vad jag behöver och har längtat så efter!

Så jag lade mestadels en ljus skiffergrå skugga på locket och lade hiighlights och kontraster med en färg som Makeupstudion vill kalla rosa syren. Otroligt vacker färg!
Eyelinern gjorde jag med svart skugga för få lite sotad och lite mjukare look.
Kinderna är rosiga av aprikos och bara vanligt glans på läpparna.
 
Jag känner mig somrig och fin!

  

Kommentarer
Postat av: Carolina

Såå fin du är i håret!

2009-01-07 @ 14:40:17
Postat av: Stefan W

Hej! :) Läs gärna mitt nya inlägg om skor i huset och Top Models "skönheter"!

2009-01-07 @ 14:46:06
URL: http://stefanweei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0