Disney on Ice!

Igår, söndag kväll, var jag och sambon samt vå vänner på Malmö Arena och njöt av Disney on Ice!
En helt fantastisk kväll med strålande skriskoåkare och kostymer i en bladning av sagornas värld.
Det var så vackert, att det inte går att beskriva med ord.
Vi, alla 4, satt som fågelholkar i dom imponerande 2 timmarna som showen var.
En efter en betade av de magiska sagorna från Disney med sång och dans. (Eller snarare skidskoåkning!)
Vi skrattade och grät om vartannat, alla känslorna på en och samma gång.

Detta är verkligen något som alla inbitna Disneyfans borde se!
Även om vi blev tillfrågade "Vart våra barn var?", och vi genererat svarade att det bara var vi 4 vuxna som skulle se, är det verkligen en show som både stora och små kan tycka om.
Alla minns vi Askungen, Snövit, Lilla Sjöjungfrun och Alladin, bara för att nämna några.
Årets show var inriktad på sagoprinsessorna och alla har vi vår favorit. Min personliga favorit är Ariel.
Det långa röda håret och drömmen om att leva i havets djup tillsammans med alla vackra fiskarna!
För vem hade ju inte velat ha en fiskstjärt?


  
  





Tänkte även få med kvällens sminkning här!
Grönt på halva locket och globen med highlighter av rosa.
Rosiga kinder och rosa/körkbärs glans.
Fräsch och rosigt!
Lite sommrigt om jag får säga det själv.


  

Kommentarer
Postat av: carolina

jag skulle inte vilja ha en fiskstjärt där bak! hihi

men du hade säkert varit jättesöt med en! :P =)

vi ses imorron,

puss!

2009-01-26 @ 20:12:53
Postat av: inthemake

Ohh jag gillade det här, det ser så mjukt ut men har ändå djup ;)

2009-01-28 @ 07:56:39
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0