Mjukt med brunt.





Mjuka bruna övergångar som skulle framhäva mina blå ögon var vad jag satsade på denna morgon.
Det var en strålande solskensdag utanför fönsret och jag ville se frisk och glad ut.
Jag använder brunt ganska sällan nu för tiden, ända sen jag gick min makeuputbildning och upptäckte hur många knasiga kombinationer man kunde göra, och därför glömde jag bort dom bruna nyanserna en aning.
En kompott av kastanjebruna och chokladbruna nyanser för mina blå ögon är väldigt underskattade.
Så jag drog till med det tunga artelliet och använde många olika nyanser av brunt för få så mycket effekt på ögat som möjligt!
Även rougen är i bruna nyanser dagen till ära. Det ger ett snyggt helthetsintryck på hela sminkningen.
Munnen fick ett mjukt rosa gloss för att ge sminkningen lite färg och fräschet.

   

 <--Hela sminkningen!




 Skuggorna jag använde till ögonen.

 Skuggorna till rougen.


Kommentarer
Postat av: Lellky

Fint

2009-01-16 @ 10:23:21
Postat av: inthemake

ohh va fint & mjukt!

2009-01-16 @ 10:37:25
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0