Sista dagen på Rouaa's temavecka!

Snyft snyft...
Den otroligt roliga temaveckan är nu tyvärr över och allt ska gå tillbaka till vardagen...
Jag fick hjälp på min sista dag, från pojkvännen min!
Han tycker det är roligt att sitta och bli ompysslad en stund, när det blir ett coolt resultat förståss!
Han var inte lika övertygad när jag skulle öva dragqueensminkning på honom...!

Idag var han övertygad, tack och lov!
Sista inspirationsbilden föreställde marianergraven, mörk och mystiskt.
Så fram med den blå paletten och fram med dom STORA penslarna!
När jag börja bli klar såg jag att sminkningen blev lite superhjälte-känsla över sig!
Precis som i tisdags!
Kanske något jag borde specialicera mig inom?
Hmm...

Inspirationsbilden:



Min tolkning:



   




Bild på oss båda!
Isprinsessan och Onskefulla skurken!


Kommentarer
Postat av: carolina

vad vacker du är som isprinsessa! det borde du vara på nån maskerad eller liknande! :)

2009-01-25 @ 17:58:09
Postat av: lena

va nuttiga ni e då...

kramiz

2009-01-25 @ 20:47:21
Postat av: Therese

Till Carolina: Jag provade något liknande förra året på halloween när jag var ängel. Men isprinsessa är kanske mer passande...? ;)



Till Lena: Ja, visst är vi... haha! :D

2009-01-26 @ 10:20:24
Postat av: inthemake

Wah va fiina ni är, graven blev toksnygg ;)

2009-01-26 @ 10:56:17
URL: http://inthemake.se
Postat av: Sminkan

Läckert! Pojkvännen passar bra som djuphavsgrav! :D

2009-01-26 @ 11:05:55
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: merlyn

hehe riktigt cool bild när ni båda va me, han ser lite läskig ut faktiskt haha :P kram

2009-01-26 @ 12:44:13
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn
Postat av: Lellky

Coolt

2009-01-26 @ 14:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0