Mera boxning tack!

Billy och jag fortsatte på vårt tema med boxningen när vi ändå var igång.
Ett otroligt roligt tema måste jag säga!
Man kan ju göra hur mycket som helst, fantasin bara flödade.

Denna gången hade vi hjälp av Vicke som extra boxare, annars var det både Philip och jag som ställde upp som modeller. Vi har väl blivit lite kräsna när det kommer till modeller just i detta temat.
För det kan man inte sticka under stolen med - Det syns om det inte är något riktig boxare på bild!
Så vi tog det säkra före det osäkra och gjorde det själv helt enkelt.

Efter all riggning av ljus och så (vilket tar en himla tid!) så var vi äntligen klara att sätta igång.
Värmde upp lite med hopprep så vi blev lite svettiga.
Sen upptäckte jag till min förskräckelse - Vicke, modellen, hade fått en otrolig "bonnabränna" på armarna!
Så fram med sminket och åtgärda omeldelbart!
Det är sånt som får min själ att göra ont...

Annars flöt fotograferingen på i lagom fast.
Vi provade massor av olika stilar och vinklar.
Dock kommer bara några enstaka med här...

Lite förbilder är alltid lite kul!










Och dom riktiga bilderna:











Haha ja, den sista bilden är att visa vad som ibland krävs för ett behålla ett långvarigt förhållande...
Kallas gruppterapi på en ny nivå.


Kommentarer
Postat av: Carolina

"Kallas gruppterapi på en ny nivå." :-)

2009-07-14 @ 00:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0