New shoes!

Ja, det finns väl ingen flicka som kan få för många skor?!
Så därför slog jag till på stort och köpte mig ett par sjukt coola skor från Ed Hardy från Boutique Coco i Malmö, denna gången.
Jag lovar, dom syns när jag är ute och spatserar!
På ena sidan är där karpar och på andra sidan är där en sjöjungfru.
Tungan och baksidan av hälen är det rosa fiskfjällsmönster och undersidan är chockrosa.
Jag som definitvt inte är någon "rosa tjej" kunde inte ungå dessa underbara skor och jag föll pladask!
Massa LOVE LOVE LOVE!








Kommentarer
Postat av: Carolina

Övergrymma! VILL HA!



Vad kostade dom?

2009-07-03 @ 22:19:20
Postat av: Therese

Till Carro: alldeles för mycket... =/

Men dom var väl värda det! =)

2009-07-04 @ 11:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0