The 60's!

En liten rolig grej som Bobbo, mina kära föräldrar och jag åkte på här i trakterna.
Det var en utomhuskonsert med bara 60tals musik!
Allt från coverband för The Beatles till det riktiga 60talsbandet The Animals.
En riktigt härlig folkfest, just för att alla är så glada.
För visst blir man glad av allsång med 2500 personer och "Yellow submarin"?

Dock var inte vädergudarna alls på vår sida.
Det var strålande solsken när vi kom dit. Vi hade lite picnic med sillmacka och öl (förutom jag då som körde, då hade mamma blandat hallonsaft.) Lagom till konserterna skulle börja så öppnade sig himlen, bokstavligen!
Det regnade så fruktansvärt mycket så även om man hade regnställ, paraply och satt i lä blev man ändå blöt.
Mina fingrar såg ut som russin!
Trotts det dåliga vädret så var alla glada och sjöng för allt vi var värda.
Så mysigt!

Sminkningen för kvällen kommer här!
Jag borde egentligen sminkat mig alá 60tal, men jag tycker faktiskt inte det årtalet hade några bra sminkår... Så det blev lite mer 50-tal alá Marilyn Monroe. Dock utan dom röda läpparna, dom fick bli rosa istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0