Silver, silver och mera silver!

Hittade den där supersnygga miniplaletten med silvergråa skuggor i lådan igen och blev pånytt förälskad i den!
Jag gillar när sånt händer. Att älska något och sen bli nyförälskad på nytt i samma sak.
Om inget annat ytterst praktiskt.

Så de senaste 3 dagarna har jag burit olika typer av silvergråa sminkningar.
Från ganska diskret till massa massa och nästan over the top!
Kan inte få nog!

Idag blev det lite mer diskret för jag ska åka och göra ett fotojobb för sjukgymnastiken på Ystads Lassarett.
Det skulle vara stora färgklada bollar och glada sjukgymnaster. Så detta ska nog bli spännande!
Dock är det sjukt trist väder och det känns nästan som höst... Så blir jobbigare med att fixa något vettigt ljus.
Det är i dessa situationer då jag skulle behövt en liten dvärg som kunde leka min tekniker och sätta blixtar till mig!
Det är så tidskrävande och blir oftast inte bra ändå... Inte ute på set i alla fall.
Jaja... inte deppa för det!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0