Hej igen...!

Förlåt för den långa tidens torka här på bloggen...
Jag har nämligen legat sjuk, och så pass så jag inte kunde ligga i soffan med laptopen i knät utan att bli helt vimsig och misslyckas med att bygga ihop en hel mening.
Idag är det så pass att jag orkade stå upp tillräckligt länge för att lägga en makeup och komma utanför dörren.
Att sminka sig och känna sig fräsch tycker jag är livsvitktigt för att bli frisk någon gång!

Så idag blev det en enkel makeup i olika bruna nyanser.
Grundade med en kanelfärgat skugga över hela locket och upp i globen, sen lade jag en rostbrun skugga över locket.
Skuggade in en ljus honungsfärgad skugga under brynet och en eyeliner på det!
KLART!



  



Och på naglarna blev det sommar!
Var bara tvungen att måla naglarna solgula efter ha läst ett inlägg hos Sminkan om hennes supersnygga gula naglar!
Det blir så dekorativt och man blir glad varje gång man kika på fingrarna.


  

Kommentarer
Postat av: carolina

såå fint med gult lack!

2009-03-18 @ 15:55:04
Postat av: Inthemake

Oh fina jordiga nyanser...:P

2009-03-19 @ 11:18:10
URL: http://inthemake.se
Postat av: Lellky

Verkligen =P

2009-03-22 @ 18:36:26
Postat av: Therese

Till Carolina Tack! Visst är det?! Helt underbart!



Till Inthemake Tack ska du ha vännen! :D



Till Lellky Tack tack kära du!

2009-03-23 @ 10:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0