Att känna sig guld värd!

Inte bara att jag har varit duktig och tvättat idag utan rubriken syftar även på dagens sminkning.
Kollade egenom alla sminkningar jag gjort här på bloggen, vissa är jag riktigt nöjd med och andra som jag bara vill glömma. Så är det väl alltid?
Jag hittade i alla fall min egen lilla metallic-tema vecka.
Oj, vad jag gillade den!
Alla dessa snygga metallic nyanser och det skimmrade så fint runt ögonen.
Helt underbart!

Så därför tänkte jag köra en liten favorit-i-repris, dock lite anorlunda, för jag har blandat både brons och guld i samma sminkning. Så guldet har fått bli highlighter inne i ögonvrån och under brynet medans bronset gör sig magi av resten av ögat.
I grunden ligger där 4 nyanser av bruna skuggor - från en riktigt chokladbrun till en ljus nästan vaniljfärgad skugga.
Det gör ju att man får alla fina skiftningar under allt skimmer. Det blir mjuk och fin fint!




Både i solljus och blixt!

  



...och helbild:

 

Kommentarer
Postat av: Inthemake

Du är verkligen fin i de här nyanserna!

2009-05-28 @ 13:36:53
URL: http://inthemake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0