Idéer under arbetstid...

Det finns ju dagar då det regnar som spö i backen och det finns ingen som vill gå och handla av mig i butiken. Så passar jag på att vara lite extra kreativ...
Med papper, penna, färgkritor och ett nummer av Make up stores tidning så slinter fingrarna över pappret.
Jag kommer på massor av sminkningar jag vill göra dagligen, men oftast försvinner dom lika fort igen från mitt guldfiskminne. Därför är det skönt att ha fått rita av sig lite och kunna ta fram skisserna när jag en dag har idétorka.



Så detta är vad jag gjort denna veckan:

Ni får ursäkta den kassa kvalitéen på bilderna, det går inte att fota med blixt på vitt papper och i med regnet fanns där inget bra solljus. Så bilderna blir så tråkigt gula...

 

   
 


Och så lite övrigt från skissblocket...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0