Min egna hemsida under uppbyggnad!

Ja äntligen har det hänt!
Eller ska jag säga att jag äntligen har kommit till skott...

Att min alldeles egna hemsida börjar ta form!
Har letat och funderat, skissar och suddat på hur den ska se ut och det är så svårt!
Den ska ju både ge mig ett bra ansikte utåt men jag vill ju minst av allt att den ska vara tråkig.
Det ska vara färg och form. Lätt att hitta. Det kommer finnas en portfolio-länk till både mitt fotoarkiv och sminkarkiv.
En liten sida om mig och vem jag är osv.
Mitt företag är ju inte gammalt precis så det finns ju ingen anrik historia som man kan dela med sig utav, men det ska ju inte bli alldeles för poppigt och "ungdomligt".
För vuxen är jag ju, så lite sofistikerat ska det andas.

Så företaget som ska göra in hemsida till mig har förhoppningsvis fått all info dom kan behöva för att så snart som möjligt ge mig några sneak-peaks om hur det ser ut.
Företaget som gör hemsidan till mig har även gjort en deal med mig - lite av en win-win situation- och erbjöd mig hemsidan gratis. Och det kan man väl inte tacka nej till!


Så här är några idéer som kan ge en liten uppfattaning om hur hemsidan kommer att se ut:

 
  


Så alltså inom kort finns:
www.Therese-Ekstedt.com
Att besöka!

Kommentarer
Postat av: carolina

jag gillar det! (speciellt tapeten till höger, den vita. det är tapet va? ;) )



lycka till! :)

2009-05-19 @ 16:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0