Underbart i silver!

Oj oj oj vad fina nyanser det blir!
Köpte faktiskt en rad gråa skuggor på H&M(!) och blev superlycklig över resulatet!
Supersnygga, lätta att arbeta med och en snygg skimmrig ton över hela locket.
Det kunde inte bli bättre!
I alla fall inte för ynka 59:- som jag betalade för dom 4 olika nyanserna.
Jag kan inte vara mer än nöjd.



  


Nu ska jag inte vara tråkig och säga att billigt smink kan vara lika bra som dyrt, men visst blir man glatt överraskad över hur bra det kan bli!
Jag hade verkligen inga förväntingar på detta alls.
Vilket kanske framkallar denna lycka då det faktiskt gick hur bra dom helst!
Så ge inte upp hoppet om billiga saker!
Det kan bli superbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0