Håll i hatten gubbar!

Ja, här går det undan må jag säga!
Första kursen på utbildningen blev klar i fredags.
Firade lite med öl och vin på en pub nere i hamnen med några klasskamrater.
Alltid lika trevligt sällskap måste jag säga!
Så mycket skvaller det kommer fram när man ses några tycken utanför skolans väggar.
Oj oj....! Vi har ju faktiskt gått i samma klass snart i 4 månder och vi kan inte så mycket om varandra tyvärr, men det ska det bli ändring på!
Första klassfesten på lördag är bokad!

Något annat som även rullar på i rasande fart är skolan.
Och det är inte lite heller!
Full fart framåt gubbar! Håll i hatten!

3 examinationer, 2 tentor, 1 krönika, 2 veckors pratik och veckor fulla med föreläsningar!
Och allt detta INNAN jul!
Fan va skönt det sak bli att ha ett lååångt jullov sen.
Det kommer jag fan förtjäna.
Skolan är sjukt kul. Jag trivs som fisken i vattnet. Det är dettajag vill göra.
Jag är bombsäker.
fast det nya schemat skrämmer mig lite... Jag jobbar ju fortfarande varenda helg och kommer fortsätta gör adet under jullovet. Jag ska till och med jobba på julafton. Hur illa är inte det?
Sen tog jag på ännu en uppgift och det var att ta hand om 2st 17åriga studenter från ett mediegymnasie i Lund. Dom ska komma och filma vår aningen speciella utbildning under 4 veckors tid och dom behöver ju någon som guidar dom stackarna. Så klart jag ställde upp! Ja, jag har ju Dilan också vid min sida. Hoppas han hjälper mig bara....!

Nä, nu ska det inhandlas ny dyr kurslitteratur!
Sånt som en fattig student tycker är så jävla kul!




Fast med dom här underbara männsikorna vid mina sida så klarar man allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0