80tals fest på KB!

KB anordnade en studentfest med temat 80tal.
Så klart vi var där!

Det började ju med att Dilan och jag gjorde oss snygga hemma hos honom på Värnhem.
Kolla in dom snygga före och efter bilderna!

Före:



Efter:





Jag fick ju be min kära lillasyster om hjälp med klädseln.
fastän hon är född långt efter 80talet, så hade ju hon mer skumma 80tals likandne kläder än jag hade kunnat drömma om!
Så hela outfiten är alltså hemtad från hennes garderob.
Jag gillade den faktiskt måste jag erkänna...
Våffeltången fick jobba i alla fall!

Sen bar det iväg till förfest i Slottstaden.
Där var ju 80talet ett fatkum!
Så snygga alla var.... Oj oj!

Runt 23-tiden var det dax att bege sig till KB.
Ca. 60-70% av alla där var utklädda. Vilket gör allt så mycket roligare!
Det spelades bara 80tals musik - Så Dilan, Niclas, Erika och jag svände våra lurviga till Madonna, Michael Jacksson och Kiss hela natten!







Vad tycks om den snygga gröna sminkingen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0