Äntligen färdig!

Det tog tid... ojoj, vilken tid det har tagit.
Men fy bubblans vad fint det blev till sist!

Jag började skicka in idéer och tankar till företaget som skulle göra min hemsida - Yellow.nu- för ungefär ett halvår sen, ganska exakt.
Det började att bearbetas och sen har vi skickat ett dussintal mail och ringt varandra massvis med gånger, för uppenbarligen är jag en svår kund. Det finns ju alltid något som dom glömt göra vid eller dom av misstag hade plockat bort. Så jag var tvungen att påminna dom om!
Så inte svår... bara petig.

Detta är ingen kritik mot företaget, men visst har det tagit väldigt lång tid.
Fast nu när jag äntligen är klar och hemsidan är så fin, så glömmer man allt sånt.
Jag bara vill hoppa runt på rosa små moln och vara lycklig en stund.
Njuta av lyckoruset.

Så kika på min nya hemsida och njut i mitt lyckorus en stund.
För visst är den fin?



www.Therese-Ekstedt.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0