Bio nästa fredag!

Som sagt har ju Philip o jag blivit så färsta vid det nya fenomenet 3D bio att vi har redan bokat in nästa film!
Det är nästa fredag då "A christmas carol" (En julsaga) från Disney har premiär.
En disneyfilm med 3D?!
Jag och Philip är där!

Såg det på reklamen innan Up! sist vi var på bio och bestämde oss redan då att se den.
Den verkar vara riktigt bra. Särskilt när det är Jim Carrey som gör nästan alla rösterna!
Filmen är så ruskigt snyggt gjord också. Jag är så imponerad av hur dom får med allt, varenda liten por syns ju!


 


Kommentarer
Postat av: Carolina

Den ska vi också se! Fast längre fram mot jul, det får ju bli lite mer julkänsla först ;-)



Jag har pratat om att se denna filmen ända sen jag läste om att den skulle göras, jag älskar boken! Har läst den flera gånger. Så denna filmen lär jag INTE missa! :-)

2009-10-29 @ 01:43:13
URL: http://vision400.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0