Det nya håret!

Har ju varit lite dålig med uppdateringarna här på bloggen på ett tag...
Mycket på gång med jobb, skola och samboliv. Har ju hunnit fylla ett år äldre och firat det på bästa möjliga vis!
En helt helg med strapatser, fest och tårta. Magiskt!

Jag hann ju färga håret också där i röran.
Så här kommer det lite mer i detalj.

Jag som skulle färga hela håret rött nu inför hösten blev övertalad av min frisör och vän MonicaHairbiz Västra hamnen i Malmö. Det är även hon som har klippt mitt hår så fint innan också!
Hon kände att jag skulle behålla det ljusa blonda i mitt hår och snygga till det med fyra nyanser på slingor. 3 blonda nyanser och en röd/koppar. Sen behöll hon ganska mycket av min gamla hårfärg mellan alla nya slingor och i underhåret satte hon en mörk koppar vilket gör sig sjukt snyggt när det tittar fram.
Det var en lång prosess att få i alla slingor och färger - tvätta och på det igen!
Men visst blev det jättesnyggt till sist!
Och jag som trodde att jag hade tröttnat på min blonda kallufs, men icke!


Nu har dom röda slingorna lugnat sig lite och färgen har mattats en aning och alla färgern flyter supersnyggt ihop.
Jag är jättenöjd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0