I malmö högskolas anda...

Jag är så lycklig över den inriktning jag valt i skolan.
Den passar mig så väl, som handen i handsken!

Vissa dagar känns det faktiskt som om jag går om gymnasiet!
Och hur många gånger har jag inte sagt det till mina nära och kära, att jag hade kunnat betala för få uppleva den underbra gymnasitiden?!
Nu gör jag det... fast som vuxen.
Det är helt klart en annan grej att gå i skolan som vuxen fast göra saker som man gjorde i gymnasiet.
Man har ett par helt annorlunda ögon för saker och ting.

Sen har jag hamnat i en helt underbar klass!
Dom gör också så mycket för att jag ska trivas förståss!
Och lärarna lika så... Oj oj... Jag vill aldrig sluta!
(ja, jag ska inte säga så för jag har ju fortfarande 4 år kvar. Jag hinner kanske ångra mig innan dess! haha!)


Lite bilder från vad som händer innanför MAH högkvarter:

"Clowner utan gränser" hälsade på - Dilan o Christoffer hakade på trenden!




Dramaövning i en bil - Ingen förstod poängen med roligt hade vi!






Här är Per's anteckningar på tavlan - någon som förstår?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0