Lite shopping kanske...?

Jag kunde inte hålla mig!
Philip har lovat att vi ska åka o shoppa på fredag men nu kunde jag inte hålla fingrarna i styr längre!
Hitta en superfin sida med massa fina saker - Helt i min smak.
Oj oj... här hade jag kunnat bli fattig.
Det blev bara en lång t-shirt med tryck på för det sammanlagda priset på hela 238:-
Det är fan prisvärt för något så specillt tycker jag!
Inte många som struttar runt i likadana t-shirt i jämförelse med dom från H&M.
Inget ont om H&M men det är roligt att ha något mer unikt.


En stycken av denna snygga t-shirt kommer snart i min brevlåda!




Kika in hemsidan!
http://www.kandeeshop.se/


Kommentarer
Postat av: Maria

Jasså, här har vi en till bloggare=) Riktigt snygg t-shirt!

2009-10-29 @ 00:10:10
URL: http://readingmary.blogg.se/
Postat av: Therese

Till Maria: Jajjemensan! Du är så välkommen! =)

Tack ska du ha! Den går inte att motstå!

2009-10-29 @ 09:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0